מאמרים מתחומי היעוץ, שיווק ופרסום, ניהול ועסקים.
כותבים וחוקרים, כמו גם עיתונאים וחובבים - מוזמנים לפנות באמצעות טופס הקשר באתר ולהציע או להמליץ על תכנים לפרסום.
- פרטים
-
פורסם בחמישי, 13 נובמבר 2008 13:54
-
נכתב על ידי ליאב ריהוט
-
כניסות: 5577
ריהוט משרדי, חייב וצריך להוות חלק מתפיסת תכנון עסקי מקיפה. בפרט לניצול סעיפי תקציב ופעילות קשיחים שיכולים להוות מנוף שיווקי או ככלי לייעול העסק.
המשך קריאה: ריהוט משרדי כחלק מתפיסת תכנון עסקי מקיפה
- פרטים
-
פורסם בשלישי, 14 אוקטובר 2008 13:27
-
נכתב על ידי יובל נווה
-
כניסות: 6316
בתקופת החגים רבים מקרב האוכלוסייה המבוגרת, מעוניינים לצאת לטיולים בארץ ובחו"ל, בזכות חוק זכויות לאנשים עם מוגבלויות הולכת וגוברת המודעות של נגישות סביבתית ידידותית, כך שגם מבוגרים, נכים ומוגבלים יכולים לצאת ממסגרת הבית וליהנות מפלאי העולם.
המשך קריאה: תכנון חופשה לאוכלוסייה המבוגרת
- פרטים
-
פורסם בחמישי, 25 ספטמבר 2008 13:10
-
נכתב על ידי מיכל כהן
-
כניסות: 7748
אז איך הזוגיות שלכם? בסדר? באמת? אז איך זה שהוא יוזם סקס פעמיים בשבוע ואת פעמיים בשנה? איך זה שאת לא באמת רוצה לקיים איתו יחסי מין, מוצאת תירוצים כשאפשר (קיבלתי מחזור, שכחתי גלולה, כואב לי הראש, אופס אני כבר ממש רדומה) או עושה לו טובה כשאין ברירה?
המשך קריאה: זוגיות ואינטימיות כשהוא (שוב) יוזם סקס ולך (שוב) כואב הראש
- פרטים
-
פורסם בראשון, 14 ספטמבר 2008 12:45
-
נכתב על ידי ריקי אליעזר
-
כניסות: 6549
מה הסוד בעיצוב חנויות ורשתות? אני אמנם לא מעצב פנים, אך כלקוח מתבונן, אני קורא לזה "אפקט הוואוו", שהוא האפקט שמקבלים כמסתכלים על חלון הראווה של חנות, ואז התעצמותו עם הצעד הראשון שבכניסה לחנות. אותו צעד שקובע אם ניכנס לחנות או שנסתובב ונחזור כלעומת שבאנו.
המשך קריאה: עיצוב חנויות ורשתות
- פרטים
-
פורסם בראשון, 07 ספטמבר 2008 12:31
-
נכתב על ידי ריקי אליעזר
-
כניסות: 4858
מטרתם של אירועי קידום מכירות היא מיתוג המוצר והצגתו באופן אטרקטיבי כך שיפנה לקהל היעד וישלהב אותו להזדהות עם המוצר, לאהוב אותו ולרכוש אותו. לכן ישנה השקעה כלכלית רבה במתקנים, פעלולנים, הופעות, זמרים, ושאר דרכים שמטרתם ליצוק את הצורך במוצר אצל קהל היעד.
המשך קריאה: איך לקד"מ מותג נכון באמצעות מתקני תצוגה
- פרטים
-
פורסם בראשון, 13 יולי 2008 22:18
-
נכתב על ידי ריקי אליעזר
-
כניסות: 6026
מתקני פופ אפ הם כיום הדרך הנפוצה והזולה ביותר לתצוגה בתערוכות ואירועים. השימוש בהם שכיח בתערוכות מקצועיות, תצוגות בתוך חנויות, כנסים ואפילו באירועים פוליטיים על מנת ליצור תפאורת רקע אטרקטיבית. רמת הפופולריות שלהם רבה משום מחירם הנוח וביצוע ההרכבה והפרוק תוך דקות ספורות.
מתקן פופ אפ טיפוסי כולל שני חלקים עיקריים, וכמה עזרי תצוגה שניתן לרכשם מרוב הספקים. החלק העיקרי של מתקן פופ אפ הוא המסגרת המתקפלת. המסגרת היא למעשה השלד של המתקן שעשוי בדרך כלל מצינורות פיברגלאס או אלומניום.
המשך קריאה: מתקני פופ אפ מערכת מתקני תצוגה מגוונת וחסכונית
- פרטים
-
פורסם בשלישי, 08 יולי 2008 21:34
-
נכתב על ידי מיכל כהן
-
כניסות: 7286
לאחר שהקמנו עסק, עולה מייד השאלה: כיצד נבצע את הנהלת החשבונות עבור העסק?
קיימות 3 חלופות מקובלות: שכירת שירותי מנהל חשבונות, ניהול חשבונות באופן עצמאי ופתרון ביניים: שימוש עצמאי בתוכנה להנהלת חשבונות.
תוכנה להנהלת חשבונות – מי בכלל צריך את זה?
המשך קריאה: הנהלת חשבונות לעוסק מורשה ופטור
- פרטים
-
פורסם בשלישי, 01 יולי 2008 22:09
-
נכתב על ידי אמיר שחר
-
כניסות: 5852
בעת בחירת משרד יחסי ציבור יש לשים דגש על הפן השיווקי וסל השירותים הכולל אותו מציע המשרד. משרד יחסי ציבור אשר אינו מספק סל מוכלל של שירותי יחסי ציבור ברשת האינטרנט, קשרי עיתונות, ליווי ויעוץ שיווקי, כתיבת דיוורים, כתיבת תכנים שיווקיים, בלוגים מקצועיים ועוד לא יכול להיות נחשב ככזה המספק שירות איכותי ומקיף ולכן חייב להיפסל על הסף.
המשך קריאה: משרד יחסי ציבור - איכות בפתרון כולל