Text Size
שישי 24 נובמבר 2017

דעות - מאמרים

מאמרים מתחומי היעוץ, שיווק ופרסום, ניהול ועסקים.


כותבים וחוקרים, כמו גם עיתונאים וחובבים - מוזמנים לפנות באמצעות טופס הקשר באתר ולהציע או להמליץ על תכנים לפרסום.

כתיבה שיווקית

שאלות רבות נשאלו לאורך השנים לגבי מהי כתיבה שיווקית בכלל? הרי שישנם תכנים מסוגים רבים כל כך, הכיצד נוכל בכלל להבדיל ביניהם מהו שיווקי יותר ומהו שיווקי פחות? ובכן, בתעשיית הכתיבה נוהגים לקרוא לכתיבה שיווקית (או קופירייטינג אם תרצו) כסגנון כתיבה המבוקש בעיקר בעמודים המכוונים למכירה של משהו. כך למשל כתיבה שיווקית לדף נחיתה, ניוזלטר, מודעות לקמפיין ממומן או אפילו סיקור של מוצר בחנות אלקטרונית.

האם סתם מאמר לבלוג לא יכול להיות שיווקי?

כמובן שהוא יכול להיות שיווקי. אם המאמר מציג את התועלות של המוצר/השירות ומציג תוכן ענייני ומדויק על המוצר הרי שבתוספת הנעה לפעולה תקבלו עמוד תוכן (או מאמר) שיווקי לכל דבר. למעשה, ההוויה של מאמר שיווקי היא ביכולת של הכותב להעביר בצורה ברורה את המסר לגולש תוך שהוא גורם לו להשתוקק לרצות את השירות או המוצר. הכותב מעיר את הרגש והתשוקה אצל הגולש ומניע אותו לפעולה.

כיצד ניתן להעשיר את מגוון התוכן באתר?

גיוון של סוגי תוכן שונים באתר ותוספות למאמרים, יכולים לסייע בהפיכת האתר כולו לשיווקי ומעניין יותר. כך למעשה יוכל להשיג את המטרה לא רק באמצעות כתיבה שיווקית של טקסט, אלא באמצעות השתלת מסרים שונים באמצעות סוגי תוכן שונים, לדוגמה: הוספת סרטונים לאתר, תמונות לתפריטים באתר, אינפוגרפיקה ותמונות למאמרים עצמם ועוד.

מה כדאי לבדוק עם חברת התוכן לפני שכירת שירותיה?

  • סוג התוכן שאתם צריכים – ראשית עליכם לוודא עם החברה שהיא יכולה לספק לכם את השירות המבוקש. לא כל חברת תוכן יכולה לכתוב ניוזלטרים מקצועיים למשל ולא כל חברה יכולה לספק תכנים לאתרים מובילים ליחסי ציבור.
     
  • תיק עבודות – בקשו להתרשם מתיק העבודות של החברה. בקשו לראות עבודות קודמות של החברה גם בסוג התוכן שאתם מבקשים וגם בסוגים אחרים של תוכן. זאת כדי לבחון את רמת הכתיבה, סגנון הכתיבה, מבנה הכתיבה וכו' ולוודא שהוא מתאים עבורכם ולמה שאתם מצפים.
     
  • ממליצים – לא כל חברה יכולה לבקש מלקוחותיה להמליץ עליה, גם אם עשתה עבודה מדהימה וזאת מטעמי סודיות, אך בדרך כלל לכל חברת תוכן מקצועית ומנוסה יהיו כמה לקוחות שיסכימו להמליץ.

לסיכום; כתיבה שיווקית היא חלק חשוב ובלתי נפרד מההצלחה העסקית שלכם ומהיכולת שלכם להתקדם ברשת. לפרטים נוספים והזמנות צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים.

עיצוב גינות גג – מה כדאי לדעת?

עיצוב של כל גינה מתחיל במחשבה ועדיף שזו תהיה מחשבה של אנשי מקצוע, מנוסים ובעלי ידע בתחום, שגם אוהבים את מה שהם עושים – כן, בדיוק כמו הצוות של Mr. Green. לכל גינה וגינה יש את המאפיינים שלה וכמובן שלכל לקוח יש את הציפיות שלו ואת הדברים שהוא היה רוצה למצוא בגינה שלו ואת אלה צריך לשלב יחד בצורה נכונה, במטרה להגיע לעיצוב שגם יענה על רצון הלקוח וגם ימצה את תנאי השטח שעל פניו נמצאת הגינה. מה באשר לעיצוב גינות גג? ובכן, יש כמה דברים שכדאי לדעת לגבי עיצובן.

המשך קריאה: עיצוב גינות גג – מה כדאי לדעת?

כיצד לאתר כספים אבודים?

מחפשים מהיכן לקבלה הלוואה? הגעתם למקום הנכון, כאן תקבלו את הכסף המגיע לכם, שזה בעצם הכסף שלכם. נכון מאוד, במאמר זה אנו נדבר על אותם כספים אבודים שכל המדינה שמעה עליהם, אך עדיין ישנם 10 מיליארד שקלים שוכבים, וחלק מהם שייכים לכם.

המשך קריאה: כיצד לאתר כספים אבודים?

שירותי תרגום - כבר לא בשפה אחת

השפות המדוברות ברחבי העולם הן ייחודיות, הרי שהמון שפות ברחבי אירופה לפעמים גם דומות אחת לשנייה, זאת הסיבה שלאדם שהצליח ללמוד 5 שפות אירופאיות, קל ללמוד עוד שפות מהאזור. אך מדוע זקוקים אנו לאנשים שיספקו לנו שירותי תרגום לשפות הללו? הרי השפה המדוברת בעולם היא אנגלית.

המשך קריאה: שירותי תרגום - כבר לא בשפה אחת

לטפס על הר הכסף

אם אתם מוצאים את עצמכם תוהים באמצע החיים, האם יש לכם כספים אבודים השוכנים באיזשהו מקום ומחכים רק שתמצאו אותם- הרי שאין מדובר בפנטזיה שאין לה אחיזה ממשית. כיום ידוע שיש לא מעט כספים אבודים אשר שוכנים בקרנות פנסיה, קופות גמל, ביטוחים, פוליסות או חשבונות בנק אשר אינכם מודעים לקיומם או אשר לא טרחתם לבדוק האם הם קיימים במהלך לא מעט שנים. לכן, חשוב מאוד שתדעו שכיום הר הכסף הינו מנוע החיפוש האידאלי לאיתור כספים אבודים שמקורם בחסכונות פנסיוניים או בפוליסות ביטוח חיים.

המשך קריאה: לטפס על הר הכסף

ההסדרים של פינוי ובינוי

רקע היסטורי: ההסדרים של פינוי ובינוי אינם חדשים בחקיקה הישראלית וכבר בשנת 1965 חקקה הכנסת את חוק פינוי ובינוי של אזורי שיקום, התשכ"ה 1965, שכלל הסדר שכזה. חוק זה בא לענות על הצורך לחדש שכונות ישנות שנבנו באיכות בנייה נמוכה בתקופת העלייה הגדולה של שנות החמישים. החוק מסמיך את הרשות שהוקמה על-פי החוק להכריז, באישור הממשלה, על אזור שיקום או על מבנה שיקום, לתכנן את שיקומו ולפנות את המתיישבים של האזור בכדי לבצע פעולות של התחדשות עירונית וכמובן בנייה מחדש.

המשך קריאה: ההסדרים של פינוי ובינוי

התחדשות עירונית

אוכלוסיית ישראל מונה למעלה מ-8 מיליון תושבים ולפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה יותר מ-90% מהם מתגוררים בישובים עירונים. מגמה שככל הנראה רק תלך ותצמח בשנים הבאות.

המשך קריאה: התחדשות עירונית

פינוי בינוי

קו אחד עובר כחוט השני בין התוכניות השונות שעסקו ועוסקות

בתכנון ופיתוח של הנדל"ן בישראל ברמה הארצית (ישראל 2020, תמ"א 35, תמ"א 31, תמ"א 38 וכו'). כולן מבוססות על התפיסה שיש לבצע חלק רחב ככל הניתן מהבניה העתידית במדינה באזורים מבונים. כלומר, על ידי חיזוק מבנים ובנייה מחודשת.

המשך קריאה: פינוי בינוי