שישי 12 אפריל 2024

דעות - מאמרים

ישנם 2 ערוצי שיווק דיגיטלי עיקריים לקידום נכסיו הדיגיטליים של עסק בתוצאות החיפוש של גוגל:

1. קידום ממומן (ידוע גם כ-PPC)- מודעות בתשלום המופיעות בקצוות עמודי תוצאות החיפוש של גוגל (בתחילת העמוד ובסופו) וכבאנרים בתוך אתרים מסוימיים (שטחי פרסום). ערוץ זה מיועד לפרסום תכנים באופן כמעט מיידי, באמצעות עמידתכם בתנאי סף של גוגל הנוגעים לגובה התשלום שתשלמו עבור כל הקלקה של גולש בעמוד התוצאות, על כניסה למודעה שלכם ולסוג התוכן ואיכותו אשר תגדירו כטקסט במודעה.

2. קידום אורגני (ידוע כ-SEO)- על הערוץ הזה, ארחיב מעט יותר במאמר קצר זה. קידום אורגני הוא תהליך ארוך ולא "זבנג וגמרנו", להבדיל מהקידום הממומן והוא כולל בתוכו אלפי "סיגנלים" (תנאים מסוימים אם לפשט את זה) וקווי מנחה שיש לעמוד בהם על מנת לשדר לאלגוריתם של מנוע החיפוש, שיש לכם אתר אינטרנט אמין, איכותי וכזה המעניק חווית שימוש טובה לגולשים שלכם ועל כן ראוי לזכות בכך שידרג אתכם גבוה בתוצאותיו.

קידום אורגני לעסק שלכם, ניתן לבצע ב-3 דרכים: עצמאית (אם יש לכם זמן וידע נדרש), באמצעות מקדם אתרים עצמאי – מומחה SEO פרילאנסר או באמצעות חברת קידום אתרים.

במידה ואין לכם את הזמן, האנרגיה או הידע הנדרשים לקדם לבדכם את אתר העסק שלכם (מה שבדרך כלל קורה), שכרו את שירותיהם של מומחה קידום אתרים מנוסה, שיעשה זאת עבורכם באופן מסודר ושקוף (שיציגו לכם בדוחות חודשיים את פעילותם השוטפת ויציגו בפניכם מגמת התקדמות בדירוגים בתוצאות גוגל ובתנועת הגולשים לאתר).