Text Size
שישי 24 נובמבר 2017

דעות - מאמרים

בכדי לדעת, כי המאמצים והכספים שהושקעו בשיווק ופרסום וכן בשימור לקוחות, אינם הולכים בחלקם לאיבוד בגלל אי היכולת לענות לכל הפונים וכך, להעניק להם את התשובות הרצויות בזמן הסביר. יש צורך במוקד של מענה טלפוני חכם עסקים בינוניים, בכדי לקלוט את כל כמות השיחות ולהעניק מענה ראשוני לכל הפונים. התעלמות והשיחות והזנחה של חלק מהשיחות,, יגרום לאיבוד הלקוחות, מה שאף בעל עסק, אינו מעוניין שיקרה. הלקוחות שפונים לעסק מסוים, מצפים למענה אמין, מספק ואדיב. הרבה בעלי עסקים שנמצאים תחת לחץ שך עבודה, פונים למוקד של שיחות, בכדי שיוכלו לתת מענה הולם ולא להפסיד לקוחות וכן, לשמר את הקיימים.

תודעת שירות גבוהה- אלה הן מילות המפתח בעסק מצליח

כאשר ישנה תודעת שירות גבוהה, כל עסק, מצליח והכוונה היא לשמור ולהביא לקוחות לעסק, היות ולקוחות, הם לב ליבו של כל עסק. השקעה במוקד כגון מענה טלפוני חכם לעסקים בינוניים, עשוי להביא תועלת רבה בכל עסק ובל נשכח את החיסכון בכוח האדם. אנשים כבר קצו במענה אוטומטי, הם מעוניינים יותר במענה אנושי שיוכל לספק תשובות לשאלות, שירות ללקוחות שרכשו מוצרים שונים ועוד. מוקדים רבים מעניקים שירות לכל העסקים הקיימים בשוק. יש לציין כי ההוצאות של תשתית ותקשורת נחסכים מבעלי העסקים, אין צורך לרכוש ציוד יקר של תקשורת, לשכור שטח משרדים גדול וכמובן עוד כוח אדם. ישנו מספר טלפון בלעדי לכל עסק. במעדה ובעל העסק יהיה מעוניין במספרי הטלפון של הלקוחות ובהודעות, המוקד שולח במסרון ישירות לנייד של בעל החברה או העסק את מספרי הטלפון של הלקוחות.

היתרונות הרבים של מענה חכם לעסקים בינוניים

מי שמעוניי בתוכנת CRM, עבור ניהול הודעות, הוא יוכל לקבל אותה. גם הודעת מרוכזות, בסוף כל יום, יוכל בעל העסקים לקב באמצעות הדואר האלקטרוני או הפקס. בדרך זו, יוכל בעל העסק, לחזור לשיחות ולטפל בפניות חשובות, כאלה שלא ניתן להעניק מעלה, או שלקוחות מסוימים חיפשו דווקא את בעל העסק. אלה היתרונות הרבים של מענה טלפוני לעסקים 24/7, אשר יוכלו להעניק את הצרכים של כל בעל עסק ולשדרג את השירות.