Text Size
חמישי 24 אוגוסט 2017

דעות - מאמרים

היום כבר אין שום ספק לגבי הצורך בכותבי תוכן איכותיים ומקצועיים לצורך כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט.

כל אתר שמכבד את עצמו, חייב להשקיע בתחלופה קבועה של תוכן מעניין ומקורי, על מנת לגרום לגולשים לשהות לאורך זמן באתר ובכך לתרום לקידום האתר ברשימת התוצאות של גוגל. חשוב להבין כי תוכן אשר נכתב עבור עמוד הבית של האתר, יהיה שונה בתכלית השינוי מתוכן אשר נכתב עבור ניוזלטר או עבור הפצה ברשת.

כותב תוכן מקצועי ואיכותי ידע לשנות ולהתאים את סוג המסר המועבר במאמר, בהתאם למיקום שבו הוא יתפרסם. כמובן שתוכן המיועד עבור אתר הלקוח, יהיה תמיד איכותי ומושקע יותר מאשר תוכן המיועד עבור פיזור ברשת.

כל מה שחשוב לדעת לגבי כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

חשוב להבין כי ישנו הבדל עצום בין כתיבה של תוכן שיווקי לבין כתיבה של תוכן המיועד לצרכי קידום האתר. כתיבה שיווקית נועדה למשוך את הגולשים לאתר, לספק להם מסרים שיווקיים ולבסוף להניע אותם לפעולה. כתיבה מסוג זה מופיעה לרוב באתר של הלקוח, בדפי נחיתה או בניוזלטר שמופץ לכל רשימת התפוצה.

המטרה היא לגרום לגולש להשאיר פרטים או לחילופין לרכוש מוצר או שירות מסוים. לעומת זאת, כאשר מדובר על כתיבת תוכן לצורך קידום אתרים, לרוב מושם דגש על שילוב מילות מפתח מסוימות, אשר יופיעו במאמר בצפיפות מסוימת. לפעמים מדובר על שילוב של מילת מפתח ראשית לצד מילות מפתח משניות, כאשר ישנו דגש לשלב את מילת המפתח הראשית בכותרות המשניות של המאמר.

לסיכום, כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט הינה נושא חשוב שיש לתת עליו את הדגש. הגולש מרוויח מתוכן איכותי ורלוונטי, וגם האתר מרוויח זמן שהייה ארוך יותר המאפשר לו להתקדם במעלה רשימת התוצאות של גוגל.