שני 23 דצמבר 2024

דעות - מאמרים

ריהוט משרדי, חייב וצריך להוות חלק מתפיסת תכנון עסקי מקיפה. בפרט לניצול סעיפי תקציב ופעילות קשיחים שיכולים להוות מנוף שיווקי או ככלי לייעול העסק.

תכנון עסקי מושכל, בפרט בעסקים קטנים שבהם הגמישות התקציבית מוגבלת מאוד, חייבים לקחת בחשבון כול רכיב בעסק שלהם. בפרט רכיבים הגוזלים משאבים רבים בעת ההקמה וגם בזמן התפעול השוטף. ריהוט משרדי, ציוד משרדי וסביבת העבודה המשרדית בכלל הנם רכיב כזה שבמרבית המקרים מוזנח לחלוטין מתוך התוכנית העסקית.

עם זאת, ניצול יעיל של ריהוט המשרד ובפרט ריהוט לבתי קפה ואפילו ריהוט לגינה יכולים להשפיע ישירות על פריון העובדים שלכם, על הדימוי והמיתוג של העסק וכפועל יוצא על התזרים הכולל ובפרט על שורת הרווח.
כאמור, ניצול יעיל של משאבים הקיימים בבסיסי ההוצאה העסקית שלכם ומינוף יצירתי שלהם יכול לשנות את העתיד העסקי שלכם.

תכנון עסקי מושכל, בפרט בעסקים קטנים שבהם הגמישות התקציבית מוגבלת מאוד, חייבים לקחת בחשבון כול רכיב בעסק שלהם. בפרט רכיבים הגוזלים משאבים רבים בעת ההקמה וגם בזמן התפעול השוטף. ריהוט משרדי, ציוד משרדי וסביבת העבודה המשרדית בכלל הנם רכיב כזה שבמרבית המקרים מוזנח לחלוטין מתוך התוכנית העסקית.

עם זאת, ניצול יעיל של ריהוט המשרד ובפרט ריהוט לבתי קפה ואפילו ריהוט לגינה יכולים להשפיע ישירות על פריון העובדים שלכם, על הדימוי והמיתוג של העסק וכפועל יוצא על התזרים הכולל ובפרט על שורת הרווח. כאמור, ניצול יעיל של משאבים הקיימים בבסיסי ההוצאה העסקית שלכם ומינוף יצירתי שלהם יכול לשנות את העתיד העסקי שלכם.

ריהוט משרדי, תשתיות משרד, סביבת המשרד, תנאי העבודה והשלכתם על הפריון הכולל של העסק שלכם, חייבים להיות מרכיב מרכזי בתוכנית העסקית שלכם. עסק קטן ובינוני לא יכול להרשות לעצמו להזניח רכיבים כגון ריהוט, ציוד משרדי, תשתיות משרד וכו' שלהן עלות בסיס גבוהה והוצאה שוטפת קבועה המעמיסה על התקציב שלכם. ניהול נכון ויעיל של משאבים אלו, במסגרת תוכנית עסקית מובנית תועיל ותייעל את הפעילות של העסק שלכם.

בעסק קטן, כשלון והצלחה שכיח שהם נוטים להיות מיוחסים לגורמים חיצוניים ולא תלויים. במקרים רבים בעל העסק ו\או מנהליו מתעלמים מיסודות התכנון העסקי, המיתוג, השיווק וניהול ושימור כוח האדם. כול אלו לטובת התמקדות ויעילות כמו גם ניצול מירבי של כלל המשאבים הזמינים לארגון.

למעשה, ללא יוצא מן הכלל, מנהלים של עסקים קטנים מגלים נטיה שלא להתייחס בתכנון העסקי שלהם לרכיב המרכזי בהוצאות העסק - גם בתקופת גיבוש התוכנית העסקית ותפיסת הפעילות וגם בתקופת הפעילות השוטפת והוצאות על תחזוקה, שיקום ושדרוג העסק.

אחרי הכול, רכיב מרכזי בהוצאה (גם בהקמת העסק וגם בתקופת התחזוקה השוטפת) הינו תשתיות המשרד, ציוד המשרד וסביבת העבודה המשרדית בכלל. לא רק באם העסק משרת קהל, מהווה סביבת עבודה לעובדים או בהקשר תפעולי אחר - הרי שהשקעה בתשתיות כמו - ריהוט לחדרי ישיבות או אפילו בסביבת העבודה של העובדים שלכם. רצון לשדר תדמית צעירה ודינאמית או שמרנית ועניינית יכולות להיות מיושמות על ידי עיצוב וריהוט מתאימים של חדר הקבלה בעסק שלכם, בבחירת ריהוט לחדרי ישיבות מתאים או אפילו חשיבה מחוץ לקופסה וגיוס ריהוט לבתי קפה כחלק מתשתיות המשרד הכוללות.

אפילו ניהול העובדים ובפרט תנאי ההעסקה שלהם והשגת פריון מיטבי יהיו משמעותיים בשורת הרווח של העסק שלכם - תיכנון נכון של סביבת המשרד לטובת רווחת העובד, יעילות וניצול טובים יותר של זמן השהות שלו במשרד ויצירת אתגר במקום העבודה יכולים לשנות לחלוטין את תפקודו הכולל של העסק שלכם. עובד מרוצה, המגיע מלא מוטיבציה ליום עבודה מפיק מעצמו הרבה יותר, יוזם ומחפש אתגרים חדשים ומועיל לכם יותר.

חשיבה מתקדמת כזו, המנצלת את תשתיות המשרד ובפרט את תחום ריהוט המשרד ככלי ומנוף, דורשת ליווי וייעוץ של מומחים בתחום: לסיוע מלא וייעוץ חינם צרו קשר עם ליאב - ריהוט משרדי מתקדם באתר שלנו בכתובת www.li-av.co.il.